365 Gün önce bir Rüzgar esti hayatımıza...

Nasıl anlatsam ? Nerden başlasam bilemedim... Bundan tam bir sene önce geldin dünyaya... Şimdi o günü hatırlamaya çalışıyorum da, bir yandan hemen geçmiş gibi, bir yandan da sanki üzerinden çok uzun zaman geçmiş geliyor, enteresan..


20 Ocak 2011 Sabah saat 05:00 civarında kalkmıştık, hoş çok da uyuyabildiğim söylenemez o saate kadar ya neyse. 06:30 gibi hastaneye varmıştık (doğum çeşitli nedenlerden dolayı sezeryan olmak durumunda kaldığından biraz saati planlı idi).

Hastaneye vardığımızda enteresan duygular vardı içimde, şimdi hatırladığım ellerimin buz gibi olduğu, çok heyecanlı, bir yandan merak içinde olduğum ve bir yandan da korktuğum açık ve netti. Kan göremeyen ben, sezeryan olacaktım, keseceklerdi beni diye korkuyordum :D O anda beni ayakta tutan ailemin, eşimin desteğini devamlı hissediyor olmamdı ve tabii ki hastane personelinin gayet güler yüzlü ve anlayışlı olmalarıydı bana karşı. 

Tüm hazırlıklarım yapıldı. Bu sırada odamız süslenmeye başladı o an birazcık olsun kafamın dağılmasını sağladı. Tam bu sırada hasta bakıcı elinde giyeceğim önlükle gelip, içeridekileri dışarı alıncaya dek. Beni yeniden korku ama bi yandan hadi bir an önce olsun bitsin de sen neye benziyorsun soruları kafamdan silinsin istiyordum. Giyindim, lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım ki oda da beni sedye bekliyordu ! Aman allahım !!!
 
Ve işte çıkıyorduk yola... O andaki duygularım çok çok karışık, dile bile getiremiyorum. aynı anda milyon tane şey geçiyordu aklımdan, evdeyken de düşündüğüm tek an zaten hastane odasından amelyathaneye gidene kadar ki zaman benim için zor olacak diyordum. Oldu da... Ama ne zaman ki amelyathaneye girdim bir anda bütün kimyam değişti resmen. Yüzüm gülüyordu. Çünkü öyle bir ekip vardı ki amelyathane değil de sanki stand up programına gelmiştim. Tüm ekip öyle neşeli, öyle güler yüzlüydüler ki içim rahatlamıştı... Anestezi uzmanı yanıma gelip "Şimdi seni 1 saat uyutucam, bu uykuyu sonra arayacaksın. O yüzden kıymetini bil :) " dedi. Bebek hemşiresi yanıma gelip elini alnıma koydu "haydi bakalım biraz uyuyalım şimdi" dedi ve bende geri yok, film koptu...

07:30 itibari ile ben uyuduğumda 07:40'ta 50 cm boyunda, 3.204 kg'lık yepyeni bir hayat başladı. Doktorumun anlattığına göre bayağı gür bir sesle hem de ! :)  http://www.sifabebekleri.com/thebaby/{21672A22-D444-4D60-964B-EE813D4DAAD8} işte bu linkten ilk halinin resmini görebilirsiniz :)

Kendime geldiğimde yine doktorumun söylediğine göre, sanırım bir milyon kere sağlıklı olup olmadığını ve boyunun kaç cm ve kilonun ne olduğunu sormuşum. Odaya geldiğimde ise, bebek hemşireleri ile beraber Rüzgar'cık girdi kapıdan... Hani derler ya o anda şimşekler çakar, ahh anneyim ben, aşık oldum bebeğime durumu olur falan diye... Böyle durum yaşamadım başta, hatta çok da üzüldüm hani öyle bir anda bi duygu gelecekti neden gelmedi dedim kendime... Ama seni kucağıma verdiklerinde gözlerini açıp gülümsedin bana, resmen gülümsedin :) ! O an dedim tamam işte budur iyi ki doğurmuşum seni dedim :) Başladık emzirme çalışmalarına şansıma doğumun sezeryan olmasına rağmen süt gelmemesi sorunumuz olmadı. Sadece biraz minik olduğundan memeyi kavrama sorunları yaşadık o da zamanla geçti gitti..

İki gün sonunda hastaneden çıktık, eve geldik, evine geldin... İşte o andan itibaren uykusuz, gazlı, bol kakalı günler, geceler başladı. Şimdi düşünce işte bugünleri gerçekten pek de hatırlamıyorum aslında ve gülümseyerek anıyorum. O dönemde  kadar miniktin ki, bazen diyorum ki o boylarında olsa keşke diye, şimdi 11 kiloluk tosuncuk oldun :) 
Derken, günler, geceler, aylar geçti... Gerçekten de geçti gitti, aklımda ufak ufak kareler kaldı, allahtan 12727636364 adet resmin var doğduğun günden bugüne ki hatırlıyorum birçok günü onlar sayesinde. 

Ve geldin hayatının 365. gününe, 52. haftana, 12. ayına, 1 yaşına ! İyi ki doğmuşsun iyi ki doğurmuşum seni. Bu bir senede bizi çok mutlu ettin, senle beraber yeniden çocuk olduk, oyunlar oynadık, şarkılar söyledik, cee - eee'ler yaptık, dil çıkardık. Senle beraber küçüldük, şimdi senle beraber büyümeye devam etme zamanı ! Ben, baban, anneannen, babaannen, dedelerin, dayın, halan, kuzenin seni çok ama çok seviyorlar bunu sakın unutma... Nice sağlıklı, mutlu, huzurlu, başarılı yıllarımızın hepberaber ve coşkulu geçmesi dileğiyle....

¡Compártelo!

6 yorum:

çatlak anne

Doğum günü kutlu olsun Rüzgarın, senin de anne olma günün :))
Çok benziyormuş hikayemiz, anne duygusallığıyla gözlerin dolu dolu okudum...

iremko

Cok cok tesekkur ederim :) hepimizin daha nice senelere çocuklarıyla sağlıklı mutlu huzurlu girmesi dileğiyle , sevgiler :)

İkiz Annesi

Anne olmanın verdiği duygusallıkla ve ameliyathaneye giderken ki halim gözlerimin önünden geçerek dolu dolu gözlerle okudum postunu:)
Nice güzel,sağlıklı yıllar dilerim yakışıklı prense:)

Adsız

hamileyken resminize bayıldı. çok tatlı bir çiftsiniz maaşallah. iki gün sonraysa senin şaftın epey kaymış:) kendimi gördüm bir an. toparlandığını umuyorum:)
güzel günlere büyütün yavrunuzu.
sevgiler,
secce

iremko

Çooook teşekkür ederiimmmm ikiz annesiiiiii :):):) amiiin hepmizinkinin musmutlu yılları olsun inşallah sağlıkla ! :)

iremko

secceeeeeee :D bu kim diyorum bende :D eheheheh yalnız o iki gün sonraki halim değil bi 3 ay sonraki halim hihihihi... 3 ayda kaymışım yani... sen asıl iki gün sonrasını görsen tanıyamazsın valla :D o yüzden koymadım o fotoları :P

Yorum Gönder

Arama

 
Çaylak Anne Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger